Książeczki, bajeczki - propozycje wydawnictwa Media Service Zawada wywołują uśmiech na twarzy każdego dziecka.

Dziś chciałam Wam przedstawić propozycje książeczek i czasopism dla dzieci. Jak każda mama staram się wybierać takie, przy których połączę przyjemne z pożytecznym. Każdy wie, że dzieci najchętniej i najszybciej uczą się poprzez zabawę. 



 Media Service Zawada jest jednym z liderów na rynku wydawnictw dziecięcych i młodzieżowych. Firma działa w Polsce od 1994 roku.
Szczególnie piękne są czasopisma i książeczki dla małych dzieci, które jeszcze nie potrafią same ich przeczytać.   
Znajdziemy tu czytanki, bajki, komiksy, zadania, łamigłówki, malowanki i naklejki z ulubionymi bohaterami dziecięcych magazynów i seriali.
Magazyny i książki publikowane przez Media Service Zawada są wydawnictwami licencyjnymi. Powstają na podstawie najpopularniejszych filmów i kreskówek, emitowanych w kanałach telewizyjnych, oraz lubianych przez dzieci gier i kolekcji zabawek.


Mój maluch od razu rozpoznał swoich ulubieńców. A jego mina mówiła wszystko. Uwielbiam jego uśmiech od ucha do ucha. 













Jestem pewna, że będą fajnym sposobem na spędzenie wolnego czasu z moim maluszkiem. Już zauważyłam następne propozycje MSZ, które mu się spodobają.
Jeśli chcecie poznać więcej propozycji tego wydawnictwa zapraszam Was na ich stronę tu i tu.


 

4 komentarze:

  1. Dla najmłodszych super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój trzylatek uwielbia książeczki z naklejkami :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw ❤ przepiekne kolorowe ilustracje i moje oko przyciągnęły 😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cosmetics reviews , Blogger