Balsam do ciała Aloe vera marki Instituto Espanol

Aloes ma idealne właściwości regenerujące i ochronne dla skóry, ponieważ zawiera witaminy A, B1, B2, B6 i B12. Bardzo dobrze wnika w skórę. Naturalne substancje zawarte w aloesie idealnie nawilżają, zapewnia utrzymanie prawidłowego nawodnienia skóry przez długi czas. Skóra będzie wyglądała bardziej młodo, zdrowiej i świeżo.

Dzięki portalowi Ambasadorka-kosmetyczna.pl miałam możliwość przetestowania balsamu do ciała  Instituto Espanol z serii Aloe Vera.




Hiszpańska marka kosmetyków Institiuto Espanol ma w swojej ofercie szeroką gamę preparatów kosmetycznych przeznaczonych do pielęgnacji ciała. Powstała w 1903 roku i jest jednym z największych hiszpańskich producentów kosmetyków, którego preparaty pielęgnacyjne są znane w ponad 20 krajach na całym świecie.
W ofercie marki Instituto Espanol znajduje się 13 linii kosmetycznych, a wśród nich właśnie linia kosmetyków z aloesem.
Jako, że wcześniej nie znałam tej firmy, a skład produktu na opakowaniu jest niestety wypisany tak drobnymi literami, że nawet w okularach nie mogłam się doczytać to zaczęłam szukać informacji w internecie. I najdokładniejsze informacje znalazłam w Drogerii Vica. Tam jest też dostępny w cenie ok. 36 zł.

Nawilżający aloesowy balsam do ciała produkowany jest ze stuprocentowego, czystego aloesowego miąższu pozyskiwanego z wewnętrznej, najbardziej odżywczej części aloesu zwyczajnego.
Balsam oczyszcza, nawilża i wygładza powierzchnię skóry. Pozwala na odbudowę skóry suchej i zniszczonej.



A jak się sprawdził?  

Pomimo niezbyt zachwycającego składu  sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Doskonale poradził sobie z nawilżeniem skóry, dobrze się też wchłania. Skóra po jego użyciu jest gładka i przyjemna w dotyku. Zapach też nie jest nachalny, a delikatnie aloesowy.  Jestem z niego zadowolona. Nie jest może całkowicie doskonały, ale też nie narobił żadnych szkód - nie uczulił, nie podrażnił. Jedynie pojemność jest dla mnie za duża. Lubię co jakiś czas zmienić balsam na inny, a ten tak szybko się nie zużyje. 




A Wy znacie tę markę i jej kosmetyki? Co polecacie?

 

13 komentarzy:

  1. Nie znam tego balsamu ani marki. Podoba mi się opakowanie 😊 u mnie kilka masełek otwartych, ale balsamy też lubię używać od czasu do czasu 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znam, ale myślę, że dobrze by się u mnie ten balsam sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zielony kolorek mnie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam okazji używać tego produktu, ale bardzo mnie zaciekawił :)
    Jeszcze jego większym plusem jest ta pompka :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe. Właśnie ostatnio testuję różne balsamy w poszukiwaniu ulubionego, ale o tym jeszcze nie słyszałam. Chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze słyszę o tej marce, ale chętnie przetestowałabym ten balsam

    obserwuje i liczę na to samo ;)
    fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki z aloesem są super ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cosmetics reviews , Blogger