Pomysł na prezent - My gift dna

Dostawać prezenty lubi chyba każdy. Ja bardzo lubię również  obdarowywać nimi bliskich. Często szukam  inspiracji, tak aby prezent, który po...

Dostawać prezenty lubi chyba każdy. Ja bardzo lubię również  obdarowywać nimi bliskich. Często szukam  inspiracji, tak aby prezent, który podaruję był wyjątkowy. I takim miejscem, gdzie często coś znajduję - bo wybór jest bardzo duży - jest MYGIFTDNA.PL

Najlepszy prezent to taki, który został stworzony z myślą o osobie, która zostanie nim obdarowana. Właśnie dlatego wszystkie pomysły na prezent, które tam znajdziecie to prezenty personalizowane. Ja takie uwielbiam. 
Jakiś czas temu wybrałam bidon z grawerem



Bidon ma pojemność 550 ml. Wykonany jest ze stali. Grawer naniesiony jest techniką laserową.
Jest idealny dla każdego. Sprawdza się w rożnych sytuacjach - wyjście na spacer, do pracy, do szkoły a także wypad za miasto. 
Pogoda zaczyna dopisywać, więc teraz jeszcze bardziej się przyda.
Jest idealnym rozwiązaniem, aby mieć swój ulubiony napój zawsze przy sobie. 
Bidon posiada bardzo wygodny w użyciu  "dzióbek" do picia. 
łatwo można go otworzyć. 

  
Grawer wykonany jest bardzo estetycznie  i precyzyjnie. Dodaje bidonowi całego uroku. Napis i grafikę możemy wybrać sami, więc idealnie możemy go dobrać do osoby obdarowywanej. 
Do tego bardzo miła obsługa sklepu zadba i dopyta o każdy szczegół - wielkość i kolor czcionki, tło.


Bidon nie rdzewieje, nie przecieka. Cały czas wygląda bardzo estetycznie, a noszę go często w torebce. 
Tak jak wspomniałam bidon jest ze mną już dłuższy czas więc mogłam go dokładnie sprawdzić i w 100% jestem z niego zadowolona. 



A Wy lubicie takie bidony?
Lubicie personalizowane prezenty?
Jeśli tak to na stronie sklepu  znajdziecie mnóstwo prezentów na każdą okazję. Polecam .

5 komentarze

  1. Personalizowane prezenty to zawsze fajna sprawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zamówiłam ten bidon dla ukochanego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zerknę na tą stronę, ponieważ lubię takie gadżety:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, lubię taki drobnostki :)

    OdpowiedzUsuń