Najpiękniejsze chwile - Fotozeszyt od Saal Digital

Bardzo lubię robić zdjęcia, uchwycić tą jedną chwilę, która jest niepowtarzalna. Każdy z nas chciałby na dłużej zachować te miłe wspomnie...


Bardzo lubię robić zdjęcia, uchwycić tą jedną chwilę, która jest niepowtarzalna. Każdy z nas chciałby na dłużej zachować te miłe wspomnienia, te wszystkie ulotne chwile, które mijają, zanim się obejrzymy. 
Czas wywoływania zdjęć  i układania ich w albumach powoli mija. Często przechowujemy je na komputerze, płytach lub coraz częściej w formie drukowanej  fotoksiążki.

Firmę Saal Digital zna już chyba prawie każdy. Bardzo  intensywnie reklamuje się na Facebooku i oferuje możliwość przetestowania swoich produktów. 
W ofercie znajdziemy m. in fotoksiązki, fotozeszyty, zdjecia, fotoplakaty, fotoobrazy ,kalendarze.

 Ja skorzystałam z oferty stworzenia fotozeszytu.

 

 
Aby stworzyć wybraną rzecz należy najpierw  pobrać program. Przyjazny interfejs programu sprawia, że poruszanie się po nim było przyjemnościąIlość kombinacji zapewnia frajdę podczas projektowania, ale i też doprowadził mnie do sytuacji, że nie umiałam się zdecydować. Mamy od wyboru wiele szablonów, można dowolnie przemieszczać zdjęcia, zmieniać ich wymiar oraz ustawiać  tło. Dodawać możemy również różne kliparty.  
Jeśli chodzi o wielkość i ilość stron fotozeszytu  mamy się wyboru kilka wariantów - w pionie, poziomie, od 16 do 48 stron. 
Ostatecznie wybrałam wielkość 14 x 14, aby mieć fotozeszyt zawsze pod ręką i umieściłam w nim moje najdroższe skarby. W ten sposób wybierając się na jakiś dłuższy wyjazd mogę mieć go zawsze przy sobie, bo nie zabiera dużo miejsca.

Jestem bardzo zadowolona z jakości wykonania. Strony wykonane są z solidnego papieru. Okładkę stanowi matowa, przezroczysta folia ochronna. Wszystko połączone jest spiralą, która umożliwia płaskie otwieranie stron. Każda strona wiernie oddaje rzeczywistość. Wszystko wykonane bardzo estetycznie, a przede wszystkim bardzo szybko.

Co wyróżnia Saal Digital?
  • świetna jakość, 
  • szybka dostawa, 
  • przystępne ceny,
  • wygodne i bezpieczne metody płatności.
 A tu moja najmłodsza pociecha :)






Ja pewnie jeszcze nie raz skorzystam z ich oferty, a Was zachęcam do zapoznania się z ofertą, Saal-Digital  dostępną tutaj.

9 komentarze

  1. Bardzo fajne są takie pamiątki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie prezentuje się fotozeszyt. Muszę przyznać, że z tak formą nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ktoś lubi coś takiego to fajna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zaprojektowane ! :) Ja miałam okazję stworzyć fotoksiążkę :)

    OdpowiedzUsuń