Equilibra Baby - ulubieńcy maluszka

Witajcie kochani.  Jakiś czas temu mój skarb miał możliwość przetestowania razem ze mną kosmetyków marki Equilibra.  Niestety przez jakiś ...

Witajcie kochani. 
Jakiś czas temu mój skarb miał możliwość przetestowania razem ze mną kosmetyków marki Equilibra. 
Niestety przez jakiś czas nie było mnie tu z Wami, więc nie mogłam wcześniej podzielić się opinią na ich temat. Dziś zaczynam więc od naszych ulubieńców.

cosmetics reviews blog


Specjalnie z myślą o najmłodszych marka Equilibra stworzyła linię kosmetyków "Baby Line", które dzięki starannie dobranym 
składnikom, nadają się idealnie do pielęgnacji delikatnej skóry maluszków. Kosmetyki aloesowe z tej serii pozwalają w bezpieczny sposób zadbać o komfort i zdrowie dziecka już od jego pierwszych dni życia. Dzieje się tak dlatego, że produkty Equilibra nie posiadają parabenów, PEG, syntetycznych substancji zapachowych i barwników. Zawierają za to składniki pochodzenia naturalnego.
Odpowiednią pielęgnację skóry niemowlęcia gwarantują właściwości aloesu, nagietka, owsa i masła shea.

Pierwszym z naszych ulubieńców jest szampon.

cosmetics reviews blog

cosmetics reviews blog

Opakowanie ładne, w stonowanych barwach.  Co  bardzo mi się podoba cała seria kosmetyków posiada jednakową szatę graficzną i kolorystykę, przez co idzie je odróżnić od innych produktów tej marki. Opakowanie łatwe w użyciu, zamykane na klik.
Szampon ładnie się pieni, nie podrażnia oczu, nie uczula. Co bardzo ważne nie wysusza skóry dziecka, tylko delikatnie ją nawilża.  Jest delikatnie perfumowany - mój synek bardzo polubił ten delikatny zapach aloesu. A ja wprost uwielbiam ten zapach jego czyściutkich włosków.
Na tle innych szamponów, których do tej pory używaliśmy spisał się znakomicie, także z całą pewnością mogę go Wam polecić.

Następny nasz ulubieniec to delikatne mydełko do rak i twarzy.

cosmetics reviews blog

W opisie producenta znajdziemy takie informacje :


Mydło do rąk i twarzy oczyszcza w sposób delikatny dzięki środkom powierzchniowo czynnym pochodzenia roślinnego, które nie naruszają naturalnej równowagi skóry. W czasie mycia tworzy się kremowa pianka, która pozostawia skórę oczyszczoną, gładką i nawilżoną. Mydełko ma pH fizjologiczne i świetnie sprawdzi się jako produkt do codziennego stosowania od pierwszych dni życia dziecka. Ryzyko wystąpienia alergii zostało zminimalizowane na etapie opracowywania formuły produktu.
.
Co zawiera mydełko do rąk i twarzy No Tears?
► 98% składników naturalnego pochodzenia
► Gliceryna roślinna: chroni► Naturalna woda cytrynowa: nawilża, odświeża i odżywia► Aloes (20%): nawilża i chroni


 
A co ja o nim sądzę?

Tak jak w poprzednim przypadku wrażenia po stosowaniu bardzo pozytywne. Szata graficzna i kolorystyka opakowania miłe dla oka.  Tym razem zamiast zamknięcia na klik mamy pompkę. 
Mydełko również doskonale oczyszcza i nawilża skórę dziecka nie powodując podrażnień, uczuleń czy jakichkolwiek alergicznych wysypek.  Konsystencja - jak, każdego innego mydła w płynie. Stosowaliśmy codziennie  i też doskonale się sprawdziło.  Zapach delikatny - miły dla małego noska. 

No i jeszcze jeden nasz ulubieniec - chusteczki nawilżane .

Stosowane chyba przez wszystkie mamy.  I tak jak szamponów, mydełek, płynów do kąpieli jest całe mnóstwo na rynku  to i w tym przypadku seria Equilibra Baby podbiła moje serce.
Po pierwsze są naprawdę bardzo delikatne. Po drugie intensywność nawilżenia jest doskonała - spotkałam się już z chusteczkami, które były zbyt mokre, a wręcz przy ściśnięciu z nich kapało. Te są idealne.  Tak jak w przypadku poprzednich produktów delikatny, miły zapach. Opakowanie  zamykane na klik.



cosmetics reviews blog

A co o nich znajdziemy na stronie producenta?


Chusteczki oczyszczające stworzone do przemywania skóry dziecka po każdej zmianie pieluszki. Mają fizjologiczne pH. Tkanina, z której zostały wyprodukowane jest miękka, naturalna i ma strukturę plastra miodu. Chusteczki nasączone są mleczkiem, które ma konsystencję pozwalającą na skuteczne i delikatnie oczyszczenie skóry bez zbędnego tarcia. Zawarty w mleczku aloes nawilża i chroni skórę, a naturalne olejki pochodzenia roślinnego działają odżywczo. Chusteczki sprawdzą się również w podróży do oczyszczania rąk i twarzy dziecka. Można je stosować u dzieci od pierwszych dni życia. Formuła produktu ogranicza ryzyko wystąpienia alergii do minimum.
Co zawerają chusteczki oczyszczające​?
► 99% składników naturalnego pochodzenia
► Glieryna roślinna: chroni► Wyciąg z nagietka: zapobiega odparzeniom pieluszkowym► Olejek z masłem Shea: odżywia► Inulina: pomaga zachować naturalną równowagę flory bakteryjnej skóry► Kompleks nawilżający: koi► Aloes (20%): nawilża i chroni





A wy jakie zdanie macie na temat tej serii?








7 komentarze

  1. Bardzo chwalone kosmetyki ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nawet sama dla siebie zdecyduję się na ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, a chętnie bym przetestowała :)Dla moich chłopaków również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak byłam i nie skojarzyłam, że to Ty? Jak mogłam...;)

      Usuń
  4. Miałam szampon dla dzieci tej marki ;-) Bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. będe musiałą wkrótce zaopatrzyć się w ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń