Nail Care Serum ochronne do stóp i paznokci / Kosmed

Produktem, który spełnia moje oczekiwania, a który chcę Wam dziś przedstawić jest serum  ochronne do stóp i paznokci Nail Care firmy KOSMED
cosmetics reviews blog

Pielęgnacja stóp jest dla mnie bardzo ważna , tym bardziej, że jest już coraz cieplej. Do lata i odkrytych stóp coraz bliżej.
Korzystając z basenu zabezpieczenie też jest bardzo ważne. 
Jestem zdania, że lepiej zapobiegać niż leczyć . 

Na stronie producenta czytamy:

Nail Care – serum ochronne do stóp i paznokci  przeznaczone jest do ochrony i pielęgnacji stóp i paznokci ze skłonnością do grzybicy. 
Zawarte w preparacie składniki aktywne:

 

Łagodzą i usuwają objawy infekcji grzybiczych.

Przyspieszają regenerację skóry i płytki paznokci.

Działają bakteriobójczo, grzybobójczo i antywirusowo.

Delikatnie nawilżają i odżywiają skórę.

Działają odświeżająco.

cosmetics reviews blog
Nie mam problemu z grzybicą stóp czy paznokci. Ponieważ co jakiś czas korzystam z basenu nastawiłam się raczej na działanie antybakteryjne. Tak jak wspomniałam wolę zapobiegać, niż potem męczyć się z dłuższym leczeniem. 
Serum znajduje się w opakowaniu identycznym jak lakiery i odżywki do paznokci. Stosowanie nie stanowi żadnych problemów.
Konsystencja jest lekko oleista, ale po wyschnięciu serum  nie pozostawia, żadnej tłustej powłoczki.  Zapach jest dość intensywny, co niektórym może przeszkadzać. Dla mnie nie stanowiło to problemu, dla mojego męża już tak. Całe szczęście to tylko chwila i ta intensywność zapachu zanika. Paznokcie po zastosowaniu serum odzyskują swój blask, są zregenerowane i odżywione. Na skórę  działa odświeżająco. Nie podrażniło mnie i nie uczuliło. 
Jak dla mnie jest to jak na razie jedno z lepszych serum jakie stosowałam do tej pory. Obietnice producenta jak najbardziej się sprawdziły.

cosmetics reviews blog


Zapraszam też na stronę producenta na FB

16 komentarzy:

  1. To serum bardzo lubię, działanie ochronne się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam i prawdę mówiąc nie używałam podobnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego serum. ale to fakt, idzie lato, częściej zakładamy buty, które pokazują palce itp., więc trzeba o stopy dbać. :P :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie znam tego serum, ale po opisie widzę, że warto go mieć w swojej kosmetyczce :) a teraz kiedy będziemy częściej narażeni na bakterie w różnego rodzaju kąpieliskach tym bardziej warto się w niego zaopatrzyć, bo lepiej jest zapobiegać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj do stópek by mi się przydał, zwłaszcza teraz na wiosnę :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na basen rzeczywiście warto stosować.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na basen nie chodzę, grzybicy nie mam, więc chyba spasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nigdy tego produktu. Przyda się przed nadejściem lata.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam się szczerze, że pierwszy raz go widzę :)

    P.S. Czy mogłabym Cię prosić i kliknięcia w moim najnowszym poście? Byłabym niezmiernie wdzięczna za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak będę kiedyś często chodzić na basen to pewnie zaopatrzę się w coś ochronnego

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego serum, ale wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cosmetics reviews , Blogger