Venal - żel na zmęczone nogi / Gorvita

Poprzedni produkt marki Gorvita , który opisywałam Wam tutaj wzbudził dość duże zainteresowanie. Dziś przedstawię Wam następny produkt tej...

Poprzedni produkt marki Gorvita, który opisywałam Wam tutaj wzbudził dość duże zainteresowanie. Dziś przedstawię Wam następny produkt tej marki, który otrzymałam również dzięki agencji Credo Pr.

Venal - żel na zmęczone nogi



Co mówi o nim producent? 

Składniki preparatu wykazują działanie uszczelniające na ścianki naczyń włosowatych, zmniejszając ich kruchość. Żel stosowany systematycznie poprawia mikrokrążenie, obkurcza rozszerzone naczynia, łagodzi opuchnięcia i siniaki. Składniki te dodatkowo likwidują dyskomfort przemęczenia i ciężkość nóg, a zawarta w składzie naturalna alantoina oraz panthenol jednocześnie nawilża, odżywia i uelastycznia naskórek. Polecany do pielęgnacji cery z problemami.

Moja opinia:
 

Żel znajduje się w tubce z zamknięciem typu klik. Jest łatwy w aplikacji. Dobrze się go rozprowadza. Nie pozostawia tłustej powłoczki. Daje uczucie lekkiego chłodzenia. Po całodniowej bieganinie lub chodzeniu w szpilkach to cudowny relaks dla nóg. skóra jest po nim  ładnie nawilżona. Ja nawet, gdy lekko się uderzę, zaraz pojawiają się siniaki. Po tym żelu znacznie szybciej znikają - super sprawa. To dodatkowy plus, aby został ze mną na dłużnej.

 

7 komentarze

  1. Na wieczór po ciężkim dniu byłby idealny, chętnie wypróbuję taki żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki żel idealny w upalne dni. biorę w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego produktu nie miałam, ale "Zdrowa stopa" skradła moje serducho ;)

    OdpowiedzUsuń