EKOLOGICZNY HYDROLAT Z RÓŻY DAMASCEŃSKIEJ ( MAZIDŁA )

Witajcie. Dziś ostatni produkt, który wybrałam sama do testowania dzięki uprzejmości firmy MAZIDŁA  EKOLOGICZNY HYDROLAT Z RÓŻY DAMASC...


Witajcie. Dziś ostatni produkt, który wybrałam sama do testowania dzięki uprzejmości firmy MAZIDŁA 



EKOLOGICZNY HYDROLAT Z RÓŻY DAMASCEŃSKIEJ



cosmetics reviews blog






Opis producenta:

Hydrolat z róży damasceńskiej otrzymywany w wyniku destylacji parą wodną świeżych kwiatów bułgarskiej róży damasceńskiej z rodzaju Rosa Damascena Mill. Var. Kazanlika. Ekologiczny destylat z kwiatów róż uzyskiwany jest z roślin uprawianych na kontrolowanych, certyfikowanych plantacjach ekologicznych
Zapach róży damasceńskiej charakteryzuje się intensywnym, pięknym zapachem kwiatowym z ciepłym podtonem herbaciano-miodowym i lekką, świeżą i zieloną nutą, który przyjmowany jest jako wzorzec zapachu różanego.
Dzięki obecności olejków eterycznych hydrolat działa gojąco, przeciwzapalnie i łagodząco.
Posiada działanie antyseptyczne, antybakteryjne i lekko ściągające; polecany jest przy drobnych ranach i poparzeniach oraz w formie okładów na podrażnione i zmęczone powieki.
Wykazuje ponadto działanie wzmacniające wobec naczynek krwionośnych, antyoksydacyjne i przeciwzmarszczkowe. Hydrolat różany polepsza ogólną kondycję skóry – wygładza, matuje, oczyszcza i ożywia. Działa ponadto odmładzająco, regenerująco, przeciwdziała starzeniu się skóry i zmarszczkom. Poprawia także elastyczność i gładkość skóry.
Od strony aromaterapeutycznej, zapach różany wykazuje działanie uspokajające, stosowany przed snem (wystarczy skropić poduszkę) łagodzi napięcia, stresy , stany lękowe i bóle głowy różnego pochodzenia.



Moja opinia:
Pomimo,że lubię zapach różany, ten hydrolat jeżeli chodzi o zapach niczym się nie wyróżnia. Stosowałam go jako dodatek do maseczki, do kwasu hialuronowego , no i oczywiście wypróbowałam go również samego. Wyczytałam też, że można nasączyć nią waciki i położyć na powiekach na 10 minut, co niweluje cienie pod oczami. Sprawdziło się cienie powoli zanikają . Miejsca gdzie skóra była przesuszona odzyskały dawny blask. Hydrolat jak najbardziej godny polecenia.


A Wy używacie hydrolatów?


Poprzednie recenzje produktów firmy Mazidła:

 maseczka trójalgowa   TUTAJ
 potrójny kwas  hialuronowy 1,5% roztwór  TUTAJ


6 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. też je polubiłam, chociaż początkowo miałam obawy przed użyciem półproduktów

      Usuń
  2. Ja sobie właśnie tak pomyślałam, że gdyby moje cienie pod oczami zniknęły, czułabym się dosyć dziwnie ;) ale zapach różany pewnie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym sprawdziła jak zadziała nałożony na powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam się, że nie miałam jeszcze żadnego hydrolatu.

    OdpowiedzUsuń