ZWIERZAKI POCIESZAKI

Dziś przeglądając blogi trafiłam na ciekawy post, którym chcę się z Wami podzielić. Sama jestem mamą, więc temat jest mi bliski. Post doty...

Dziś przeglądając blogi trafiłam na ciekawy post, którym chcę się z Wami podzielić.
Sama jestem mamą, więc temat jest mi bliski.
Post dotyczy książeczki Zwierzaki pocieszaki, a dokładnie jej drugiej już części.
Książeczka oczywiście wspaniała.  Przepiękne obrazki. Doskonała do poczytania naszym urwisom w długie jesienne lub zimowe wieczory.
Jednak co mnie ujęło to to,że została stworzona przez blogujące mamy, a dochód ze sprzedaży przeznaczony jest na Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. profesora Zbigniewa Religi.



Wspaniała pomoc dla dzieci :)

Link do posta TUTAJ

Książkę można kupić TUTAJ




17 komentarze

  1. coś dla mojej chrześniaczki :) Zaraz zobaczę.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, że o tym piszesz. Takie akcje trzeba rozgłaszać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję że wpadłaś na linkowe party. Pozdrawiam serdecznie :).

    Fajny pomysł z tą książeczką idę zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczytny cel, dobra książka. :)
    Pozdrawiam z blogowego party :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie mamy, ale chcemy nadrobić. Druga część bardziej nam się podoba wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powinno się oceniać książki po okładce, ta jednak mnie strasznie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jak miło :) jestem jedną z inicjatorek tej akcji i współautorką bajeczek:) dziekuję za wsparcie w promowaniu akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie książeczki dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już czytałam o tej akcji :) Podoba mi się i pomysł i książeczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna akcja. Super książeczka.

    OdpowiedzUsuń